Saturday, December 16, 2006

Terima Kasih Teman

Alhamdulillah saya telah sembuh dari penyakit yang membelenggu diri dan berpeluang untuk kembali ber'bicara' di iman mawaddah. Keadaan cuaca, jangkitan rakan sekerja dan bebanan tugas hanya la sebab musabab ilmu kedoktoran. Tapi sebagai seorang Islam saya pasrah ini adalah ketentuanNya. Lagipun saya sudah lama saya tidak sakit begini. Apa lah sangat jika dibandingkan dengan ujian yang Allah turunkan kepada Nabi Allah Ayub.

Terima kasih buat semua teman yang mendoakan kesihatan saya. Sungguh saya terharu dengan kata2 nasihat dan semangat anda semua. Terasa agungnya kuasa Allah yang Maha Esa di atas ukhuwah yang terjalin hanya di dunia maya.

Maafkan saya teman kerana agak terlewat menyatakan perkembangan kesihatan saya. Sekembalinya dari cuti sakit minggu lepas, masa saya agak sibuk dengan amanah di pejabat. Secara tidak lansung iman mawaddah terpaksa saya abaikan buat sementara waktu. Sebagai tanda terima kasih atas persahabatan maya kita terimalah lirik lagu Radja di bawah khas untuk anda semua. Lagu ini antara lagu yang saya minati dan saya hayati bait kata2nya ke arah cinta yang lebih bersifat universal seperti cinta kepada Allah yang Maha Esa, Rasul, ibu bapa, keluarga dan sahabat.

AKU ADA KERANA KAU PUN ADA

Cinta adalah anugerah yg Kuasa
Yang bila terasa betapa indahnya
Sungguh lemah diriku
Tak berarti hidupku
Bila tak ada dirimu

Andai ku bisa akan ku balas
Semua yg pernah engkau berikan
Terima kasih dariku atas ketulusanmu
Menyayangi diriku

Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta kau buat diriku hidup selamanya
Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta kau buat diriku hidup selamanya

Andai ku bisa akan ku balas
Semua yg pernah engkau berikan
Terima kasih dariku atas ketulusanmu
Menyayangi diriku
Hendak dengar lagunya klik sini Audio Clip

16 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah..
Selamat kembali :)

Iman Mawaddah said...

Bayu..terima kasih

zwitterion said...

ok, kembali menulis..

Fadh Rahman said...

alhamdulillah...dah sihat dah...moga terus sihat sejahtera selalu...insyallah...!

Iman Mawaddah said...

Zwit dan Cikgu,

Terima kasih banyak2.

AKMA said...

alhamdulillah. selamat kembali menulis iman mawaddah.

Iman Mawaddah said...

Akma..terima kasih..terima kasih (Ada tak ala2..ucapan terima kasih kak linda kpd akma sempena hadiah ulang tahun kelahirannya? ) hehe gurau saje.

AKMA said...

Tergelak kecil AKMA membaca "terima kasih...terima kasih" tu. he he he

RaFFLeSiA MeRaH said...

alhamdulillah...dah sihat yerr, RM ni dah mcm nak kena lagi sekali pulak batuk...adehhh, x larat dah rasanyer nak tanggung batuk yg teruk ni....dah letihhh dahhhh...

13may said...

alhamdulillah...dah sihat...
Errr...tukar template rupanya..ingatkan silap blog tadi:))

kakLuna said...

owh..lagu Radja..ya bener..lagu ni bersifat universal..sungguh enak didengarin org rame..

Iman Mawaddah said...

AKMA,
First time tgk akma tergelak :)

RM,
Sabar je la ya. Batuk saya pun kejap ok kejap tak. Ais memang tak sentuh dah sebab tekak terlampau sensitif sekarang ni.Cuba beli Difflame di farmasi. Insyallah ok. Eh baru saya perasan ada gambar jari merah berinai hehe..tak sabar nak meniti hari bahagia ya.

13 May,
Terima kasih..saje tukar hiasan sempena Hari Raya Aidiladha tidak lama lagi :D

Kak Luna,
Waduh..kapan jadi indonesian ni..hehe.Dengar boleh tapi jangan sampai melalaikan :)

INDERA KENCANA said...

Selamat kembali Iman ke alam maya... Sudah sembuh? Alhamdulillah..

Iman Mawaddah said...

Terima kasih Indera..Alhamdulillah saya sudah sembuh :)

Purpleheart said...

Minat sangat lagu tu.. memang lagu tu bukan sekadar untuk berterima kasih pada orang yang disayangi tetapi juga pada pencipta sekelian alam..

Iman Mawaddah said...

Kak Sue,
Iye ke? kalau macam tu minat kita serupa la :)