Sunday, December 24, 2006

Jeritan Anak Palestin



Sekiranya peperangan berlaku di negara kita..mampukah anak-anak kita berbicara begini. Subhanallah kagum dengan jati diri anak-anak Palestin.

...Termenung seketika memberi laluan pada air mata yang menitis tanpa dipinta..Allahuakhbar

Sesiapa yang tidak dapat menonton sajak anak palestin tersebut dari blog ini boleh klik disini Jeritan Anak Palestin

7 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

gambar x kuar laaa...apepun muhasabahkan diri kita selalu dan bersyukur atas ape nikmat yg tuhan berikan pada kita skrg....dan jgn lupa doakan keamanan buat mereka di sana...

Purpleheart said...

a'a, gambar tak kuarlah..

tak boleh bayangkan kalau negara ni berperang, masa raya cina dulu pun takut dengar bunyi mercun.. masa kes melayu dengan india berperang kat kampung medan pun dah seram.. apatah lagi kalo berperang betul2..

13may said...

walaupun gambaq tak nampak...tapi dapat merasainya...kesian:(

Iman Mawaddah said...

Aikk..heran..kat rumah boleh nampak..Nanti saya check bile balik rumah ya

INDERA KENCANA said...

Teringin nak tengok. Tapi gambaw tak keluaw.. Huhuhuhu.. sedihnya..

Fadh Rahman said...

gambar kuar tapi tersekat2...biasa laa klau dah bubuh video clip...aper pun...anak2 kay Malaysia nie dah terbiasa duduk dalam keadaan aman, sentosa dan mewah...klau terjadi nanti...pasti mula2 akan merasa sengsara sangat...tapi lama kelamaan...alah bisa tegar biasa...sama laa cam anak2 palestine...doakan semoga Yahudi dan Israel akan mendapat balasan setimpal dengan kekejaman mereka...!

Iman Mawaddah said...

Kenkawan..

Agaknya youtube video ada problem kot..sebab weekends baru ni ok je.Untuk semua yang teruja nak nengok..jangan menangis dulu cuba klik dekat ruang kosong bahagian gambar di blog ini untuk activate kan dia. Kalau gambar tersekat anda boleh klik di url yang saya attachkan. Kalau tak boleh jugak email saya (iman_mawaddah@yahoo.com)...nanti saya fowardkan di email.Selamat mencuba resepi rohani di atas :)