Saturday, March 10, 2007

Virus tag lagi...

Saya di'serang' balas oleh Indah Sakura lantaran tag pelik yang saya kenakan ke atasnya dahulu...hehe macam-macam jenis virus tag ini rupanya. Kali ini tag untuk tengok dekstop pula. Sebenarnya desktop wallpaper saya penuh dengan wajah-wajah kesayangan saya. Memandangkan wajah-wajah itu adalah sumber inspirasi dan kekuatan saya..makanya saya tidak rela ia dijadikan bahan kongsi di Iman Mawaddah. Namun begitu sebagai menghargai persahabatan maya saya dengan Sakura, saya tampilkan desktop wallpaper saya dengan sebuah wajah yang pernah membuat saya tertawa tatkala saya menerimanya daripada seorang sahabat. Wajah ini pernah saya jadikan wallpaper suatu ketika dahulu.


Resolution : 1024 by 768 pixel (right clik/properties/setting)
Laptop, LCD or CRT monitor : PC & LCD monitor
Been using this desktop since : since 12.10 am (10/3/2007)
Kaedah (untuk sesiapa yang tidak tahu) :
Hit “Print Scrn” button (sblh F12) > paste di paint/adobe photoshop..:)


Sebagai meneruskan virus ini supaya merebak ke seluruh kotak-kotak..saya ingin sekali melihat desktop:

1) Khairyn - pencinta German Muslim Caucasian.
2) Indera Kencana - kumpulan tidak boleh makan ikan tapah.
3) Zwit - yang mencari keseimbangan.
4) Izinni - akak ikan keli pemantau keyboard terbakar.
5) 13 May - penyumbang terbesar asap naga.
6) Bayu Senja - yang sedang berusaha mendelete memori silam bersama si dia.
7) Hakim Dirani - sahabat Bayu Senja.
8) Achik - yang terhutang cheese cake dengan saya :)
9) Black Purple - jawo pinter yang menanti Rosnah Mat Aris menjawab tag peliknya.
10) Bunga Rampai - harumnya bisa mengertak bapak polisi.
11) Lindosh- yang runsing dengan permukaan bulan.
12) Purple Heart - moga diberikan ketenangan hati dan fikiran.
13) Hani Sumayyah - seorang ibu yang kuat semangat.
14) Inilah saya - seseorang yang baru menerima orang baru dalam keluarganya.
15) Jerangkung - tetamu baru Iman Mawaddah.

Ramainya??? Biarlah sesekali mengetag orang apa salahnyakan sementelah semua nama di atas ini belum lagi di tag oleh sesiapa :)

23 comments:

BaYu SenJa said...

aduh, ditag lagi :) tapi insyaAllah, bayu cuba...
iman, kata 'wajah-wajah'... tapi tu baru satu wajah. apa kata tampilkan yang lain plak;)

Iman Mawaddah said...

Adat mengetag ada terkena dan mengena kan hehe..wajah-wajah yang lain tu cukup la menjadi tatapan saya sahaja. Nanti ramai yang minta autograph payah la pula.. (sesi masuk lif rosak tekan2 tak naik juga) hehehe

Unknown said...

eekeke.. saya dah buat :P

BaYu SenJa said...

ya la kan, orang ramai peminat ni.. hehe
oh ya iman, saya tak punya komputer peribadi mutlak. yang dikongsi itu ada la.. kira orait kot :)

Anonymous said...

kiutnya wallpaper tu..

Pa'chik said...

haha.. desktop tipu neh... tak tunjuk yang sebenar..

Iman Mawaddah said...

Lin,
Tenkiu..lain kali boleh tag lagi :))

Bayu,
Erkk ramai peminat ke? hehe..dalam mimpi la kot. Tidak kisah la Bayu..komputer yang dikongsi pun ok juga :)

Indah Sakura,
Cute kan? hehe..sebenarnya ada kata2 lucu yang terselit bersamanya dulu tapi saya dah lupa mana saya simpan email daripada sahabat saya tu.

Iman Mawaddah said...

pa'chik..bahaya kalau tunjuk yang sebenar :P

kakLuna said...

dekstop kdg2 melambangkan orangnya kan?

khairyn said...

errr... kena tag lagi? Berkebetulan pula. Baru beberapa hari lepas tukar wajah desktop.

tapi kan.. bagi masa yek, function keyboardnya agak lain siiiiikiiiit, almaklumlah laptop orang putih (walaupun warnanya gelap dan orang yang menggunakannya kulit cekelat)

Iman Mawaddah said...

Kak Luna,
Ermm adakah itu bermaksud muka saya macam pooh? hehe

Khairyn,
Sure dekstopnya juga diimport dari German kan?..itu pasal kena ambil masa hehe..Tak pe, ambillah masa..tidak memaksa pun sekadar suka-suka menyebar virus tag yang entah apa-apa. Tapi bila difikirkan secara tak lansung merapatkan ukhuwah antara kita.

hakim dirani said...

Saya kena, saya kena.
yang dulu pun masih tak tertunai, macamana nak buat yang ni.

Saya cuba.

Iman Mawaddah said...

Hakim,
Hehe..cuba..cuba jangan tak cuba. Tiada paksaan sebenarnya Hakim, seperti yang saya katakan pada Khairyn sekadar suka-suka. Oh ya..jangan lupa update saya sekali hadith berkenaan Abdul Rahman bin Auf.

izinni said...

errr nak kena layan gak ke? adehhhhhhhhhhh ... nanti-nanti la ek ... macam banyak keje je nak tekan sana tekan sini .. ehhehe

izinni said...

errr iman,
pa'chik kata tu desktop tipu. hehhehe dia tak tau ke ko "penipu" hehehhehe

Iman Mawaddah said...

izinni,
Bila-bila masa pun boleh.Ntahnya pa'chik tu..bukannya dia tak tahu yang semua blogger adalah "PENIPU". Saje dia je tu hehehe

Siapa yang berminat nak tahu pasal Blogger Penipu silalah berjemaah ke izinikb.blogspot.com

Promote untuk izinni..biar depa tengok siapa yang menipu hehehe

BaYu SenJa said...

iman,
paksa sikit izinni tu, saja buat alasan :)
jangan marah.. saja rasa tak sabar nak tengok izinni punya plak.. hehe

Pa'chik said...

dah mula bercuti ke?

RaFFLeSiA MeRaH said...

ramainya manusia ditagnyer, hehehe...nasib lerrr...

hayad said...

hye kak iman mawaddah! awat tak kuar men bowling sm aritu..kalo tak leh dayah nak merasa amplang..hehehhe

Iman Mawaddah said...

Bayu Senja,
Memang pun dia sengaja bagi alasan..biasalah otai kan hehe

Pa'chik,
Iye..saya bercuti hari ni dan esok hehe mengalahkan cuti sekolah.

RM,
Hehe saje suka-suka pecah tradisi :)

Dayah,
Tu la Indera bagi tau lambat sangat. Akak dah ada planning lain. Kalau tak boleh tengok Dayah jadi "Ratu" hehe..Mau Amplang ke?..Nanti akak datang sekolah Dayah ehh open table buat business haha

Anonymous said...

huhuh ada hutang cheese cake ek... hehehe bila besday boleh la pos nanti ;p

Iman Mawaddah said...

ok saya tuntut..hehehe