Friday, March 16, 2007

Maha Karya Cinta



Kau bagaikan udara
Yang membantu aku
Untuk terus hidup di atas dunia
Tanpamu ku lemah
Pasti aku tak berdaya
Kerna Kau Maha Karya Cinta


Pesan seorang sahabat, "Apabila seseorang diamanahkan dengan sesuatu tanggungjawab dunia maka bersiap sedialah kerana orang itu sedang diuji sejauh mana kekuatannya mengimbangkan masa untuk keperluan dunia dan akhirat."

Duhai hati, jangan kau cuba palingkan aku dari mengingati DIA ketika masa amat menyesakkan pemikiranku.

9 comments:

INDERA KENCANA said...

Hanya Dia yang wujud di hati. Hidup ini tidak akan bermakna tanpa mengingatiNya..

Sang Perba said...

Aminnnn...

Iman Mawaddah said...

Indera dan jerangkung,
Saya baru membaca komen anda berdua di blog jerangkung. Rasa nak gelak pun ada..simpati pun ada. Sampai ada yang siap ambil gambar desktop guna hp lagi :) ..Saya minta maaf sebab tag anda berdua. Tidak perlu la sahut cabaran tag saya tu. Sekadar suka2 sahaja menyakat kawan-kawan blog.

Pa'chik said...

aminn...

13may said...

Amin...

Iman Mawaddah said...

pa'chik dan May,

:)

banggugar said...

salam,
iman tu pesannya dari hati kecil, ikutlah ia jangan sekali mengikut katanya nafsu..

(",)

Iman Mawaddah said...

Bang gugar,
Insyallah..berpesan-pesan pada kebenaran :)

izinni said...

Amin ...